Publikacje

28 lutego 2021

Pokonaj strach! ROZWÓJ #21

Historia jednego zdjęcia. Czy wiesz, że jeszcze dwa lata temu, a nawet rok temu nie byłabym w stanie umieścić tego zdjęcia w sieci? Nie mówiąc już o liczbie lat, które minęły żeby takie zdjęcie zrobić. A […]
20 lutego 2021

Bądź gotowy na marketing!

Wyobraź sobie: małą firmę spożywczą, która opracowała strategię marketingową, inną niż miała do tej pory; markę osobistą, która wprowadziła koncepcję wizerunkową zgodnie ze sztuką, dopasowaną do wartości i potrzeb; markę kosmetyczną, która w krótkim czasie wdrożyła […]
1 stycznia 2021

Zacznij od siebie! ROZWÓJ#21

Ile razy w życiu zawodowym miałaś/-eś, a może masz poczucie niewygody? Czy zdarzyło Ci się narzekać na krzesło, miejsce pracy, na wysokość wynagrodzenia, komputer a może innych ludzi? Mnie się zdarzało i to nawet nie raz, […]
27 grudnia 2020

MARKETINGOWE PODSUMOWANIE MisjaBrand 2020

Rok 2020 dla większości ludzi był inny – tak przynajmniej czytam i słyszę w wielu przekazach. Jednak kiedy się chwilę zastanowię, to każdy rok jest inny, czyli w sumie nic nadzwyczajnego się nie wydarzyło. Z mojej […]
9 grudnia 2020

Dlaczego nie lubię blogerów i influencerów?

Praca z blogerami i influencerami to dla mnie ciekawe doświadczenie. Słowo „ciekawe” kojarzy mi się z miłym doświadczeniem, a czy ta lekcja była przyjemna? Czy rzeczywiście nie lubię? Poziom korespondencji. W standardach biznesowych przy sprzedaży jest […]
21 listopada 2020

PODCAST – 10 dni z BRAND MANAGEREM z branży farmaceutycznej.

Technologia daje możliwość spotkania się z ludźmi z różnych części świata. Mnie i Magdzie Bojko – marketera z branży farmaceutycznej wystarczył tylko LinkedIn, gdzie nawiązałyśmy kontakt. Dzięki spotkaniu powstał podcast „10 dni z brand managerem z […]
12 listopada 2020

O GNIEWIE w marketingu kosmetycznym.

Kiedy wymyśliłam projekt misjabrand.pl miałam zupełnie inny cel niż teraz. Projekt zrodził się z gniewu, chęci walki z niewiedzą, bylejakością tworzenia marek kosmetycznych. Nie zastanawiałam się, czy to dobrze, czy źle, czy przyniesie komukolwiek korzyść, czy […]
25 października 2020

PRZYGODA Z BRUTALEM – kosmetyczne case study.

Ciekawy fragment męskiego świata z perspektywy kobiety, z retrospekcją PRL-u w tle. BRUTAL – kim jest? Brutal – nieprzeciętnie męski. Brutal – marka która nie wygląda brutalnie.Brutal – marka, z którą utożsamiali się eleganccy panowie. Brutal […]
1 sierpnia 2020

7 błędów w komunikacji marek kosmetycznych wg Misjabrand.pl

Cały świat oddał Markowi Z. swoje dane. Konsumenci zostali wciągnięci w niski poziom rozrywki i hejt. Powstały biznesy marketingowe oparte w 100% na social mediach, a dla wielu marek kosmetycznych marketing równa się social media. Co […]