Technologia daje możliwość spotkania się z ludźmi z różnych części świata. Mnie i Magdzie Bojko – marketera z branży farmaceutycznej wystarczył tylko LinkedIn, gdzie nawiązałyśmy kontakt. Dzięki spotkaniu powstał podcast „10 dni z brand managerem z branży farmaceutycznej”.
Dlaczego podcast?
Chcemy podzielić się wiedzą, której nie ma w książkach i której nie można nauczyć się na żadnej uczelni, wiedzą, której trzeba doświadczyć w praktyce.
Ten podcast jest po to, żeby marketerzy z branży farmaceutycznej mogli uzupełnić i uporządkowali swoją wiedzę. Jest też dla osób, które chcą pracować z produktem farmaceutycznym, a nie wiedzą czego się spodziewać oraz jakie umiejętności muszą mieć, żeby się odnaleźć w branży.
Współpraca przy tym projekcie, pozwala wymieć się doświadczeniami i wiedzą marketerom z branży farmaceutycznej i kosmetycznej.
Zapraszam do słuchania.
ODCINEK 1. Kategorie leków.
Poznaj różnice między lekami RX, OTC i suplementami.
ODCINEK 2. Regulacje w branży farmaceutycznej.
Dowiedz się jakie regulacje stosuje się w branży farmaceutycznej.
ODCINEK 3. Compliance w branży farmaceutycznej.
Dowiedz się co ma wspólnego brand manager z compliance i co to takiego.
ODCINEK 4. Kompetencje brand managera farmaceutycznego.
Dowiedz się co powinien umieć brand manager w firmie farmaceutycznej i na czym polega jego praca.
Osoby zainteresowane marketingiem farmaceutycznym, zapraszamy do artykułu o kompetencjach brand managera w branży farmaceutycznej na expertsinpharma.pl
Materiał realizuję z Magdaleną Bojko – specjalistą ds. marketingu z 11- letnim doświadczeniem w marketingu w globalnych firmach farmaceutycznych. Specjalizuje się w implementacji strategii marketingowej, w tym w zarządzaniu projektami marketingowymi. Jest autorką artykułów tematycznych związanych z branżą farmaceutyczną. Kontakt na LinkedIn
Małgorzata Włodarczyk – marketer, coach ICC dla marketerów, mentor brand managerów FMCG. Odświeżam oraz tworzę marki i ich komunikację, dzielę się wiedzą z zakresu prowadzenia marek FMCG. Dostarczam treści o marketingu, tworzeniu koncepcji produktów kosmetycznych, pracy z marką oraz rozwoju osobistym dla marketerów i prowadzących biznes. Prezentuję subiektywne rekomendacje narzędzi, usług i produktów związanych z marketingiem, coachingiem i biznesem. Więcej na LinkedIn